Inbound callcenter

Altijd bereikbaar met een inbound callcenter

De grootste uitdaging van uw bedrijf is het aanwerven van nieuwe klanten en verkoopresultaten halen. Een belangrijke missie dus. Misschien bent u wel erg goed in wat je doet, maar heeft u geen aangeboren talent wat het verkopen ervan betreft. Geen nood. Ook verkopen is een kunst en dus moet u misschien wel eens overwegen om een professioneel telemarketing team in te schakelen.

Wat doet een telemarketing team?

Telemarketing staat gelijk aan telefonische verkoop. Dat betekent dat we actief op zoek gaan naar een publiek waar we uw goederen en diensten kunnen aanprijzen en verkopen. Klanten dus. Heel wat bedrijven geven dit deel uit handen aan een externe firma omdat ze op deze manier zorgeloos bouwen aan een professioneel imago. Een externe firma geeft u eveneens een ruim aanbod aan mogelijkheden (enquêtes, klantenwerving, …).

Inbound callcenter

Naast het actief zoeken naar klanten is er ook de mogelijkheid van inbound callcenter. Inbound betekent dat het initiatief komt van bij de mogelijke klant. Deze kan een bepaald nummer bellen om informatie te verkrijgen over een bepaalde dienst of product. Deze vorm van telemarketing zorgt vaak voor minder irritatie bij mensen omdat ze niet ongewild gebeld worden over de aankoop van een dienst of product. Ook zorgt de telefonische bereikbaarheid bij uw klanten voor een vergroting van uw imago.

De voordelen van een telemarketing team

Telefonische bereikbaarheid van uw bedrijf is een van de grootste voordelen die een telemarketing team kan bieden. Dit is een aspect die heel wat positieve gevolgen voor uw verkoopresultaten heeft. Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen bij uw (toekomstige) klanten in uw diensten of product. Ook kan een telemarketing team je bijstaan door het verkrijgen van leads, het vergroten van je bedrijfsimago en dus het opkrikken van je verkoopresultaten. Het samenwerken met een inbound callcenter is uitermate nuttig als u merkt dat een enkele receptionist niet meer volstaat om de toevloed aan inkomende telefoontjes te verwerken.

Wat kunnen wij voor u doen?

Een callcenter is het gezicht van uw bedrijf. Kunt u zich inbeelden welke verliezen u zou kunnen lijden als een callcenter er niet zou in slagen om uw klanten naar voldoening te helpen? Gelukkig kunnen wij met onze jarenlange ervaring in de verkoopsector je een kwaliteitsvolle dienstverlening aanbieden.

Binnen Verkoop is een specialist in B2B telemarketing. Wij beschikken over een professioneel team die van jouw verkoopdoelstelling hun missie heeft gemaakt. Door onze kwaliteit van afspraken en gesprekken op het hoogste niveau te houden zorgen we voor meer leads die ervoor zullen zorgen dat uw omzet en uw marktaandeel wordt vergroot. Ook kunnen we u helpen bij het op de markt brengen van een nieuw product of dienst. In overleg met onze klanten zoeken wij naar de meest effectieve strategie. Met onze jarenlange ervaring in de verkoopondersteuning bent u gegarandeerd van een succesvol resultaat.

Interesse? Vraag een offerte aan.

Bent u geïnteresseerd om een inbound callcenter in te schakelen om uw telefonische bereikbaarheid te vergroten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer inlichtingen of vraag een offerte aan.