Telefoonservice nodig?

Maatwerk telefoonservice

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest. Maar wat als u gewoon geen tijd hebt om alle telefoontjes te beantwoorden of wat als het niet altijd past? Maak gebruik van de professionele telefoon antwoord service van Binnen Verkoop. Wij zorgen ervoor dat u 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar bent.

Wat is het?

Heel wat mensen kijken er tegenop om de klantendienst van een bedrijf te bellen met hun vragen. Lange wachttijden of onzorgvuldig geholpen worden zijn maar enkele van de redenen. Er wordt wel eens beweerd dat een klant behouden tot vijf keer meer kost dan het zoeken naar nieuwe klanten. Toch zijn het uw klanten die het imago van uw bedrijf bepalen. Het loont dus de moeite om te investeren in klantentevredenheid.

Met Binnen Verkoop hoeven uw klanten niet lang aan de lijn te hangen vooraleer ze worden geholpen. Ons team staat garant voor een snelle en correcte afhandeling. U bepaalt zelf wat die afhandeling is. Van het gewoon luisteren tot het beantwoorden van vragen en het maken van afspraken.

Vacatures callcenter medewerker

De voordelen van een telefonische antwoord service

Het gebruiken van een telefonische antwoord service zorgt ervoor dat uw binnenkomende telefoontjes snel en gemakkelijk worden afgehandeld.

Omdat de eerste indruk van uw klant erg belangrijk is, is het aan te raden om een erg professionele verwerking van telefoontjes te verzekeren. Een team van ervaren telefonistes verzorgen de telefonische antwoord service en behandelen de gesprekken op de persoonlijke manier die u wil.

Met een telefonische antwoord service bent u 24 uur per dag en 7 dagen op 7 bereikbaar voor uw (toekomstige) klanten, wat een extra gevoel van vertrouwen in uw bedrijf meegeeft.

Onze telefonische antwoord service geniet van erg voordelige tarieven waardoor we ook toegankelijk zijn voor kleine ondernemingen.

Hoe gaat het in zijn werk?

Wanneer u besluit met ons in zee te gaan krijgt uw bedrijf een uniek doorschakelnummer. Hierdoor herkent ons team van de telefonische antwoord service uw bedrijf en kunnen ze het gesprek afhandelen in de persoonlijke stijl die u wenst. Naast het afhandelen van de verschillende telefoontjes is er ook de mogelijkheid om acties aan deze gesprekken toe te voegen. Zo kunnen nieuwe klanten naar u rechtstreeks worden doorverwezen. Ook kunnen we uw afspraken vastleggen en uw agenda beheren om het zo voor u nog makkelijker te maken.

vacature telemarketeer

Interesse in ons telefonische antwoord service?

Wilt u uw persoonlijke en zakelijke gesprekken vanaf nu gescheiden houden? Of heeft u gewoon geen tijd genoeg om alle binnenkomende telefoontjes zorgvuldig te behandelen? Geen nood ons ervaren team staat voor u klaar! Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

Telesales

Betere bereikbaarheid voor uw bedrijf? Neem contact op: