Callcenter

Het is voor ieder bedrijf belangrijk dat er nieuwe klanten binnen blijven komen. Ook u heeft er veel profijt van als u nieuwe klanten binnen blijft halen. Op deze manier blijft uw bedrijf doorgroeien en kunt u de winst behalen die u voor ogen heeft. Telemarketing is een uitstekende manier om nieuwe klanten kennis te laten maken met uw bedrijf. Telemarketing kan echter ook een erg tijdrovende klus zijn. Zo wordt de telefoon bijvoorbeeld niet altijd de eerste keer opgenomen en ook is niet iedereen even goed in telemarketing. U kunt dit dan ook het beste uitbesteden aan een ervaren callcenter.  Onze callcenter medewerkers zijn goed getraind in koude acquisitie. Uw salesafdeling kan zich vervolgens volledig focussen op het opvolgen van leads en afspraken.

klanten acquisitie

Een callcenter met ervaring

Binnen Verkoop Ondersteuning is een callcenter met erg goed opgeleid personeel. De mensen van Binnen Verkoop Ondersteuning weten potentiële klanten voor u te overtuigen. Onze specialisten bezitten een flinke dosis doorzettingsvermogen en ook het inzicht dat u verwacht van een telemarketeer. In dit callcenter wordt er vooraf een techniek bedacht waarmee wij uw producten of diensten het beste kunnen verkopen. Bij dit callcenter vinden we resultaat erg belangrijk waardoor we met een goed plan van aanpak te werk gaan. Bent u bang dat uw producten niet geschikt zijn om telefonische te verkopen? Dan kunnen wij u gerust stellen, de specialisten van Binnen Verkoop Ondersteuning werken voor bedrijven in allerlei verschillende branches. Wij kunnen ook voor uw bedrijf een goede verkoop campagne bedenken.

Nieuwsgierig? Neem gerust contact op!

Een goed resultaat met één telefoontje

Door uw telemarketing aan ons callcenter uit te besteden kunt u er zeker van zijn dat u resultaten te zien krijgt. Niet langer hoeven u en uw personeel hele dagen bezig te zijn met het bellen van klanten. Dit laat u voortaan over aan het callcenter. Zo kan uw personeel zich focussen op datgene waarvoor zij opgeleid zijn. Het uitbesteden van de telemarketing aan een callcenter zal u niet veel werk schelen, maar het zal u ook veel meer nieuwe klanten opleveren. U hoeft zelf nog maar één telefoontje te plegen.

Klaar voor de start?